Smörsyra och dess obehag

Of course I miss you like I say I do ;)

Jag ångrade nästan den här dagen redan då jag vaknade. Steg upp kvart i sju, fick i mig lite kaffe (som faktiskt hade effekt för en gångs skull, för jag var mer sovande än vaken). Sen bar det av till jobbet.

Från 08.00-17.00 har jag varit chockad och ledsen. Åtta patruller, åtta olika versioner av vad som hänt. Tröttsamt så in i. Plus att den lägenheten man jobbar i stinker av konstgjorda spyor. Bs recept löd "Gulaschsoppa, citrontabletter och smörsyra". Det är inte alltid ett superkul jobb att vara figurant...buäh. Men det bidrar ju till deras utbildning, så klaga bör jag ju inte.
En av eleverna som höll på att klökas sa att jag borde ha extra hög timlön för att jobba i stanken. B tyckte att det var läge för obehagstillägg hahaha.

Nu är det läge för en dusch tror jag.

Trackback
RSS 2.0