Nya skojsamheter

Förklaring till ordet "lifta": Att försöka åka bil fastän man inte har någon bil.
Första inlägget med min nya dator, wiii! Jag stör mig lite på tangentbordet, men det ska man väl vänja sig vid.
Fina julklappar har jag fått, men jag orkar inte räkna upp dom i år. Nä.
Nu är jag tillbaka i lyan, skriver på hemtentan. Har köpt fyra filmer för 40 kr idag. Något kinesiskt, något om spanska inkvisitionen samt nyinspelade The producers och ingen mindre än Frostbiten (hehe, det är mycket man kan hitta i en stor låda där 25 vuxna människor rotar som barn efter godis).
Har sett en räv på mindre än två meters håll idag. Rävar är vackra djur minsann.
Längtar till torsdag, då far jag till min tålmodige prins i den stora staden. Det ska bli...riktigt skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0