Musikaldille

Jag får sån lust att medverka i en musikal...jag har suttit och sjungit låtar från Les Misérables, Martin Guerre och The phantom of the opera ett tag nu. Finns inte mycket att förströ mig med en måndagkväll.

Satte igång med tentan nio imorse, var klar strax innan fyra. Nu kan jag äntligen ta det lite lugnt igen.

På onsdag är det introduktion till fjärde delkursen...vad den nu heter och handlar om.

Imorgon ska jag in till stan och leta glitter och möta R på stationen ^^.

Nu slog det mig hur trött jag är. Kanske man borde lägga sig extra tidigt ikväll...och drömma om ett svart jublande hav ovanför ett kostymerat orkesterdike anfört av en figur med pinne.

"Känner du? Jag tror det är visdomstanden som krånglar."
Källa: http://www.fanpop.com/clubs/alws-phantom-of-the-opera-movie/images/11517723/title/erik-christine-wallpaper
Trackback
RSS 2.0