Lucia 2010

Det är inte lätt att vara ledsen och chockad i flera timmar...särskilt inte om man bara är det på låtsas. Fyra patruller har jag gråtsvamlat fram min historia för...imorgon blir det åtta patruller....suck, jobbigt värre. Men lite extrapengar måste man ha helt enkelt.

Jag steg upp och tittade på Luciatåget imorse, fint var det. Men när Darin och The Bräking Trio (Aldén, Nielsen och Clamp) kom så skruvade jag ner och satte på min egen Lucia-lista på Spotify istället. Hehehe.

Mycket jobb nu med elände nr 4. NWT-koncernen ska undersökas. Redovisning ska ske om en månad ungefär, men eftersom vi har en hemtenta över jul och nyår att tänka på också så var det lika bra att vi satte igång med grovgörat nu.

Jag har läst ett kapitel i Massmedier, det är tjocka tegelstenar vi har den här gången. Jag känner att jag måste läsa ganska mycket och intensivt nu om jag ska hinna läsa ut dom innan tentan. Trubbel...usch.
Trackback
RSS 2.0