En snöig andra december

Jag fick VG på överdagenskrivningen...gôtt. Vi fick också godkänt på elände 2 som jag, A och S gjorde för några veckor sen.

Redovisningen gick bra idag, R stod för framförandet och skötte det hela utmärkt. Våra grupper redovisade för GP. Många redovisningar behandlade genus och maktpositioner. GP's eminenta citat för dagen måste bli:

"De är som Bond-brudar, de är starka och har makt ända tills de kommer in i sängkammaren. Då tappar de allt...till och med kläderna."

Återstående dagar kommer bestå av läsning, mathandling och långpromenader i snön. Sen på måndag är det nästa överdagententa...som jag befarar kommer vara jobbigare än den förra, men kanske mer konkret att förstå sig på.

Jag fick nyss ett MMS skickat från...jag vet inte vem eller vad, för det var bara ett fyrsiffrigt nummer, kanske från Halebop. Skicka inga MMS till mig, det lönar sig inte för min mobil kan inte läsa sånt!

Konsumtionssamhället pressar mig att skaffa en ny mobil...men jag tänker som med allt annat tekniskt inte överge vad jag har förrän den lilla manicken slutar att fungera. Så länge jag kan ringa med den så är jag nöjd...tills vidare.

Funderar på om jag ska ta en liten promenix nu. Jag är trött på att sitta ner.

Trackback
RSS 2.0