Att mota en förkylning

Ha! Jag vann! Jag vann kriget! Jag lyckades mota bort annalkande halsont! Man ska visserligen inte ropa hej innan man kommit över ån, men jag är positivt inställd. Jag ska ändå fortsätta hälla i mig förebyggande medel. Man känner sig lite som en krigszon när man lägger sig om kvällen...men det är det värt.

Idag satte jag, A och R ihop vårt lilla arbete om Robinson. Tog inte mer än två timmar...och då satt vi ändå och larvade oss rätt mycket. Paolo Roberto är en ständig källa till skratt, den mannen förstår nog inte vad han har gjort för svensk parodi. Han kan sitta på den där ön och skryta om sina köttbullar, skrika KÖÖÖÖÖÖÖÖR och leka med sin megafon men han kommer aldrig att bli tagen på allvar.

R tipsade mig om Stockholmsnatt där en mycket ung Paolo är med och läser manus, jag tittade på ett klipp och göuade konstant. Hm...undrar vad den korrekta stavningen är för det där.

Om en vecka kommer han hit också :)
....R alltså, inte Paolo.

 




Trackback
RSS 2.0