Lättare

Nu sjunger Björk i mitt hjärta. ^^
Borta är Thåström med sitt gnällande. För idag har jag städat rent i mitt innersta. Jag flyttade på en soffa och märkte att det låg inknôdda små men irriterande problem där, så jag tog hand om dom. Nu känns allt lättare.

Nu är brorsan snart i USA...han kanske redan har landat i NY. Ut i världen ska man kastas på egen hand, det är så man växer och blir streetsmart. Själv längtar jag också efter att kasta mig ut dit igen...men inte just nu. Nu råder en tid av vila, nu vill jag vara hemma ett tag. Jag har många drömmar, men de kommer säkert att bytas ut på vägen och med tiden kommer jag inse vad som verkligen är viktigt för mig. Förhoppningsvis kommer de tre åren i Växjö att forma mig på nytt.

Men ack så hjärtat längtar uppåt landet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0