Pepparmint och jazz

Sitter nu i nya studentlyan på Campus och har det mysigt. Slökollade lite på Fångarna på fortet (...dåligt...) och lyssnade på lugna jazzbitar medan mitt Sir Scott-te svalnade i sin gröna kopp.

Hrm, måste skaffa ny bäddmadrass...det är lite väl mycket skog över min gamla. Men den får duga tills jag hittar något nytt.

Imorgon ska jag leta rätt på en buss och ta mig in till stan för att leta kurslitteratur och kanske ta mig en titt in på Indiska för att köpa en matta...eller kanske nått att hänga på väggarna. Och så måste jag checka stans sushiställen. Jag skulle vilja lära mig att göra egen, nu har jag ju faktiskt mitt eget sushiset med mig som jag fick för fyra år sen, dags att börja använda det.

Jag har bränt lite pepparmintsolja i rummet, känns mer hemtrevligt då.

Jag var hos tandläkaren idag för rutinkontroll...och tänka sig, jag hade inga hål! Ett hål mindre i plånboken.
Idag gick mina filipinska örhängen sönder :(. Trist. Alltid får man offra något för att erhålla något annat.


Nu är klockan mycket, dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0