Nä, självklart inte

Fick svar från min handledare idag (kvickt må ja säga). Självklart är det ytterligare redigering som ska till. Det mesta är dock på grund utav att när mitt OpenOffice-dokument öppnas i hennes Word så trasslar saker och ting till sig på sidorna. Så jag får ta och göra de sista ändringarna på mina föräldrars dator...Word har jag ju inte själv.

Men jag är inte så irriterad över det. Jag är ganska glad just nu.
Jag har ombetts av min handledare att närvara på ett seminarium i Götet nästa vecka. Då får jag se vad som väntar mig på min egen redovisning...som jag antar kommer ske nån gång i mitten av maj eller nått. Beror på hur snabbt jag arbetar.

Imorgon ska jag in till stan och kolla in den nyöppnade H&M! Tänk så många år vår lilla stad har väntat på det.
Jag tror jag ska spisa lunch på sushistället, har sådan sushiabstinens! Jag bara måste ha rå fisk och sjögräs! Sen blir det fika med L.

Jag har nog fått fnatt. ^^

Trackback
RSS 2.0