It ain't me babe

Lyssnar på Povel Ramel och Johnny Cash lite om vartannat. Var i stan idag och växlade in alla stora norska sedlar. Strövade runt bland lite affärer och provade sådant som såg sött ut, men få plagg passade och när de väl passade så var det helt fel färg. Jag måste ha ny bikini och vårjacka...och en massa annat. Jag hade kanske köpt mig två kjolar inne på H&M om bara kön till provrummen inte hade varit så lååång. Det enda jag köpte var en grapetvål inne på Body Shop.

Det är 15 grader ute, men här ute på vischan blåser det ändå småspik. Jag fryser lite härinne, ska ta en varm dusch snart.

Imorgon ska jag träffa R och ha det...riktigt skoj. Så anländer även mamma och brorsan till mormor och pappa kommer med tåget på lördag. För på lördag så är det fest, 80-årsfest. Sen tror jag att jag följer med familjen hem till skogen på söndag. Blir nog bra att komma hem lite. Vet inte om jag ska söka mer jobb, antagligen ska jag det men jag vill ha lite semster först...tror jag.

Nu har jag ansökt till utbildningarna som startar i höst i Kalmar och Växjö, fyra blev det allt som allt. Får se vad det blir. Utmaningar väntar.
Trackback
RSS 2.0