Green spike with thunderbike

Björk sjöng om att tro på skönhet. Det har jag valt att göra från och med nu.

Namnen på kattungarna förmodligen satta, en hane och en hona: Salmiak och Zoe.


Hur i hela friden ska man göra som opponent? Dumma A, säger att han bara är nybörjare på ämnet och likförbannat så placerar han ribban skyhögt som opponent och framför sina åsikter mästerligt med ett ordflöde som skulle göra en rättsadvokat stolt.

Jag är inte ond på dig A, jag är bara avundsjuk för du är bara så förbaskat BRA!

Jag hoppas man kan få några riktlinjer på vad man ska komma med på uppsatsventileringen, som opponent. För om det är någon som är nybörjare på det ämnet så är det defenitivt jag, jag famlar i mörkret.

Helgen i Götet var...riktigt skoj.

Today was a good day...

Trackback
RSS 2.0