And possibly lite bulle

Min vän Sayaka far som en tätting kring Europa. Hon tyckte vi kunde ses nästa vecka...men som kom hon ju på att hon ska till London då. Innandess har hon vart runt i Tyskland och Frankrike och hann även med Köpenhamn och Stockholm över några dagar. Hur rik är människan egentligen? Även om Kansai Gaidai betalar alla hennes försäkring, studie och logi-utgifter som utbytesstudent i Växjö...så är det ändå ett fasligt spenderande. Japaner japaner...

Suck, om jag bara hade pengar...stora pengar. Då kunde jag kanske unna mig just en sådan vårjacka jag vill ha. Som det är nu har jag varken lust eller strategiskt råd att lägga ut flera tusen.

Mamma ligger däckad i halsont och feber. Båda mina föräldrar är precis som jag, sällan sjuka men när de väl är sjuka så är det riktigt illa. Utanför öser regnet ner. Jag får gå in snart och se vad jag kan göra för lunch. Jag sover ute i vår replokal nämligen. Jag trängs med brorsans trumset, pappas megabas och mina egna grejer från lägenheten.


I don't see what anyone can see in anyone else but you.

Ett sms värmer mer än två filtar. ^^
Trackback
RSS 2.0