Vuxna människor

Omvänt igen, blir nog Ihara Saikakus verkanalys som uppsats ändå, har inte hittat nått åt det andra hållet.

Var på Öland för att fira farmors 86-årsdag...det var en "intressant" helg, helt bortkastade pengar. Varför stannade jag inte i Växjö?!
Redan på rälsen dit dök det upp problem, det var nån kille som inte ville gå av tåget och tjafsade nått väldans med konduktörerna som var tvungen att tillkalla polis som fick föra bort honom, så tåget stod still i över en halvtimme. Den dagen var full av dumma människor. Det är synd att man varken kan välja sina släktingar eller medpassagerare. Även om filmtiteln redan finns så skulle jag göra min version av "Vuxna människor" på det helgmaterialet.

Fasen, jag missade Roast på Berns! Tack och lov för youtube!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0