Jag hittade inte Orion, men jag fann min egen stjärna åter

You know one thing? Life can be sweet. Bara man pratar så.

Kollar på sista delen av Svenska Hjärtan Säsong 1. Serien har varit ovanligt bra, funderar på om jag ska lägga ut för den andra säsongen också. Men i och för sig är det ju nått jag kan önska mig till jul sen.

Ikväll blir det ut och jogga och sen om två veckor blir det gymstart för min del. Börjar ju komma i kort-kort-form snart hehe.

Träffade Sayaka i fredags. Vi åt lunch på stan och sen gick vi hem till V och drack te, hon gillar lakritste. Sen följde jag och V henne till hennes lägenhet på campus, på vägen dit började det givetvis att regna. Välkommen till Växjö. Jag måste öva vokabulär märker jag, det går ganska bra att prata japanska men ibland så fattas det så mycket...eller så kanske jag bara inte vågar riktigt. Måste våga göra misstag!
Det blev en lång promenad den dagen, 8 km minst.

Jag skulle vilja gå på nån jazzklubb, en sån där men liveband. Vore trevligt att få komma ut nån gång. Ut och dansa, ta en drink och prata strunt.
Nu spelar min granne piano igen... monotont och tråkigt. Funderar på om jag ska köpa David Batras CD med 12 störiga ljud, haha. Helt genialt påhittat!

Lev idag, vattna dina lyckofrön. Och allt det andra som Leif sa. En klok man.

Trackback
RSS 2.0