Som att spela en knäckebrödsskiva på en grammofon

Längtar efter kärleken. Var är den? Sitter här i min ensamhet och dricker Munkte och tittar på Simpsons. Munkte är min favoritblandning från Kränku. Jag älskar den butiken, synd att den bara finns i Visby.

Har skrivit ungefär 11 sidor på uppsatsen nu, kommer förhoppningsvis ha första utkastet klart innan jul. Måste ju trots allt vara med och bidra till Ns lön haha ^_^

Inget livar upp så mycket som Povel Ramel när man är lite nere. Här är min favoritlåtlista för tillfället.
1. Farfar är på festhumör
2. Var är tvålen
3. Trubaduren (eller Käleken ti mänsliheten, åmma säjer)
4. Medley - Min systers grammofon
5. Måste vägen till Curacao gynga så

Ack farfar, ditt livslånga engagemang för jazz nådde så äntligen mitt hjärta också ^-^
Rulla på, rulla på, keep rulling!


Trackback
RSS 2.0