Make a Change

Har shoppat lite underkläder idag och lånat "Confucius lilla röda" på bibblan. Äntligen har jag hittat rätt bok för min undersökning ^_^.

Underkläder ja, jag minns att min goa vän L var i Götet för nån tid sen och var så glad över att hitta bh:ar på Change. Ja, det är då världens bästa butik, bättre service och sortiment får man leta efter. Twilfit må ha bra grejer också, men deras service är KASS! I alla fall den i Femmanhuset.

Så jag köpte mig två bh:ar för det ynka priset av 430 kr, 50% på allt i butiken för medlemmar (och det blev jag ju direkt hehe). Men jag håller med L när hon säger att hon har "konstiga storlekar" för jag sitter väl lite i samma båt, blev ganska förvånad idag då de mätte mig. Här har jag gått och trott att ja har gått från 70D till 75B...och så säger de att jag ska ha 65DD... Jag menar, där rök ju mina chanser att hitta nått på Lindex eller Kappahl. Suck...
Så det blir ju till att gå till specialbutiker och få punga ut med lite extra.
Det är väl det priset man får betala när man knaprar p-piller antar jag.

Jag ska börja gå på gym, bokade in en tid på Curves (gym endast för kvinnor) nu på tisdag (visserligen måste jag ändra tiden kom jag på, har ju studiegrupp då), men i alla fall, känner att jag måste ta tag i saker och ting på allvar. Och månadskortet...hehe, det får allt V betala, har han lovat mig det i födelsedagspresent så.

Hm, Carolas låt Mitt i ett äventyr är faktiskt riktigt bra, det var på den gamla goda tiden då hennes musik var bra och hennes röst ännu var oförstörd. Kan inte vara bra att sjunga i 20 år framför en stor fläkt, måste tära på halsen nått enormt eller hur?


Nä, nu ska här läsas Confucius!

Trackback
RSS 2.0