Kärlek i fönstret

Snälla nån, hjälp mig i min tristess!

Var precis på bio och såg Bröllopsfotografen. Ack ljuva Molkom ^-^ (visserligen är filmen inte inspelad där, men stor del av den utspelar sig där). Undrar hur det kommer sig att Ulf Malmros använder samma musik i sina filmer, både Notes about freedom och den där hårdrockslåten från Smala Sussie (där Pölsa betäcker Nicky Horn och filmar samtidigt) är med.
Helt underbar film. Och Björn Starrin är helt otroligt snygg i svart långt hår...grrr. I like.
Jag bara måste köpa Mäklarna! Kjell Bergkvist får man aldrig nog av.

Min rosa Happy Cat i fönstret har äntligen fått sig en kompis, grön årgång från 2007.

Borde göra nån läxa men jag orkar inte. Skrev en och en halv sida till på uppsatsen idag, jag har kommit upp i hälften sidantal nu...suck.

Känner mig bedrövlig till mods, jag känner mig som tjejen i Exorcisten precis innan hon har tagits över totalt av den onde. Nu är jag inte besatt men, jag befinner mig i ett jobbigt övergångsskede.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0