Himlen är oskyldigt grå

Varför smakar mitt gröna te aldrig lika bra här som det gör hemma? Är det mina föräldrars tekoppar som gör nån skillnad tro...

Sitter här i den stilla morgonen, det är grått och kallt ute.
Igår hade jag min presentation, äntligen kan jag sluta oroa mig på nätterna. Den gick hyfsat bra, jag stakade mig lite ibland men mina åhörare verkade faktiskt lyssna. Och det är ju det som är poängen.

Ska iväg snart till Yukina och ha vår studiegrupp där idag. Hon är en sådan snäll varelse, men hon pratar lite för fort för att jag ska hänga med, men det är bara upp till mig att försöka komma upp i den farten. Suck...

Låten Listen to your heart har aldrig stämt in så bra som nu. Jag är då banne mig en typisk Våg, jag klarar ju knappt av att avgöra nått ens för mig själv en gång!

Vad var det som Hamlet sa? "Jag är då en ödets narr"
mm...så kanske man kan beskriva det.


Kommentarer
Postat av: Louise

Det med att te smakar annorlunda beror nog på att vattnet är annorlunda. Hårdheten varierar. När jag tvättar håret i malmö så blir det alltid bättre efteråt än det blir hemma, och det beror på att de har hårdare vatten.

2009-10-30 @ 10:19:46
URL: http://lexieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0