Första advent

och regnet öser ner som vanligt. L fyller 23 år idag, grattis!

Har skrivit en sida till på uppsatsen, är alltid slut i huvudet eftersom jag bara sitter vid datorn den mesta av min lediga tid. Såg Pokémon 12 imorse...ingen bra film. Hade kanske varit aningen bättre om den inte hade haft den sedvanliga usla amerikanska dubben.

Tog en fika på stan med E igårkväll. Gôtt med ett avbrott från skärmen.

Kollar just nu på Midsomer Murders och dricker Tahitite (gammal klassiker från Molkomtiden).

Medan regnet har fallit över torget utanför har jag filosoferat kring livet och kärleken, inte har jag kommit fram till nått svar på mina frågor. Jag känner mig som det lilla halvdränkta biet som sitter på kanten av ett löv i dammen och flåsar, i väntan på att vingarna ska torka, så att jag kan flyga min väg igen.

Imorgon blir det pluggträff.

Trackback
RSS 2.0