Inte ens ett fall lönt för Gordon Ramsey

Hade sista pluggträffen för året, känns lite ledsamt faktiskt.

Efteråt gick vi i samlad trupp för att ta reda på våra betyg på Ns tenta. Y fanns till hands och ritade våra betyg i luften framför oss en och en, haha det sättet har jag inte varit med om innan. Jag väntade mig inte ett VG...men där ser man ^^

Ville fira med att äta sushi, men stället var stängt. Gick över till en annan asiatisk restaurang, när jag gick in fann jag stället i princip tomt. Såg att de hade yakitori för överkomligt pris. Så bad jag ägarinnan om en yakitori. Och då svarar människan "Yakitori...vad är det?"
Hur jäkla kass får man bli om man inte ens vet själv vad man serverar?!!!! Jag gick min väg snabbt efter att hon frågat om jag menar grillspett med kyckling eller biff "för det är ju olika saker vet du väl?". 
Herregud! Jag borde banne mig skicka Kniven mot strupen på dom! Gordon Ramsey hade inte ens velat ta tag i deras företag.

Mitt förstånd är på väg att förlamas...inte bra.

Känner mig ganska okej inför nästa tenta. Hoppas bara att Ys tenta är så lätt som hon vill få den att verka.
Trackback
RSS 2.0