Curves

Simon & Tomas, hehe love them!

Var på Curves för mitt första gympass idag, kändes faktiskt väldigt bra...sådär lagom jobbigt, inte behövde man ta i så man kastade upp heller, jag fattade varför alla grejer sägs vara speciellt utformade för kvinnor. Saken är den att man går igenom en 20 stationer med olika maskiner och går tre varv runt, man är kanske 20 sekunder på varje station ungefär...så det blir aldrig outhärdligt. Ständig variation, hela kroppen arbetas igenom. Och så är det ca 8 minuter strechting. Jag kände mig full av energi efteråt, en bra känsla.
Det var annat det, än det man fick lära sig på gympalektionerna på gymnasiet. Pff!

Suck, benkyoukai imorgon igen...hur ska jag överleva egentligen? För första gången har jag knappt nån koll alls på det vi ska gå igenom. Jag är enbart glad att få spendera tid med mina goa gubbar (ja, merparten är ju män i vår grupp) men som sagt, jag kommer att känna mig väldigt ickebidragande vad gäller textens innehåll.

Suck, kanske ska jag ge upp allting här och sticka över Atlanten och bli en dum Hollywoodfru eller nått. Fast...det går ju inte, jag är ju naturligt blond. Fasen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0