Är jag lurad?

Läkaren säger 364 kr.
Apoteket säger 800 kr!

Vad i hela helvetets hemsökta håla är det här?!!!! Är det jag som blivit lurad på nått sätt eller fungerar inte kommunikationen mellan Vårdcentralen och Apoteket?
Fan ta Apoteket!

Sitter och äter chocolatechip-kakor för jag är så jävla förbannad. Ilska är ju egentligen dold hunger som det sägs.

Det ända som vart bra idag var att kokosnötterna var mogna igen på Willys.

Igår hade vi läsförståelsetentan, den var ganska lätt, som väntat.
Efteråt ville Akira att alla skulle ta en öl på Queens. Tyvärr stack nästan alla hem, vi blev bara några stycken som faktiskt hängde på. Innan Queens gick vi och käkade pizza och vid sex steg vi in på Queens. Efter en timme började jag känna mig extremt illavarslande illamående. Jag var tvungen att ta en långsam promenad utanför med änglalika J ^^. Jag hade inte handlat så smart den dagen kom jag fram till. Jag hade knappt ätit någon frukost, bara lite yoghurt i princip, sen hade jag bara fått i mig två äpplen innan klockan var fyra. Och så en pizza på det efter flera timmar samt lite alkohol...ingen bra idé.
Hur det nu var så blev jag bättre under promenaden, men beslöt mig för att åka hem för att inte eventuellt må ännu sämre senare. Det var lite synd, för jag hade nog kunnat stanna längre...men eftersom jag ändå skulle upp tidigt idag beslöt jag att det var bäst.

Tror jag ska ge mig på gymmet idag, hade så ont i ryggslutet igår efter de fördömda stolarna på Humanisten, men det verkar ha gett med sig lite nu.

En stilla lagun och en stilla lagun...
gör två stilla laguner.
Trackback
RSS 2.0