90-talsrytmer

Lånade två böcker på bibblan idag. Kände mig lite nyttig. Läste i Metros horoskop att jag bör ta tag i nått speciellt, men att ingen anledning till oro finns. Nej, då kanske det inte gör det. Men jag känner att jag borde göra mer än jag faktiskt gör.

Gymmade idag, A-teens och E-type vrålade ur högtalarsystemet. 90-talet hade bra rytmer för ändamålet. Men det var ändå skrattretande på nått sätt. E-types texter stoltserar inte direkt med sin intellektualitet.

"Something's holding me back like a wildboar attack and I got you by my side but you're not"

Baileys med smak av kaffe? Smakar inte det redan kaffe...?

Köpte sjätte Harry Potter-filmen idag på Konsum, 149 kr för medlemmar, himla bra pris.

Borde plugga inför koubun-tentan känner jag. Borde kolla igenom dikterna lite. Annars tycker jag att jag har koll på det mesta. Det var faktiskt tack vare sista pluggträffen som jag för första gången fick kläm på vad alla verbformer innebär och hur alla kakarimusubi används. Det har jag aldrig lyckats begripa under våra lektioner. Det är tur att man har genier i klassen som kan förklara så man fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0