Ta bort honom!

Ta bort Björn Gustavsson! Att han till och med ska stå för humorn de kommande Idrottsgalorna får mig att vrida mig i soffan av obekvämhet, han är ju inte ens rolig! Han är bara pinsam, när ska folk fatta det?
Men som tur är så har man ju ett vapen: fjärrkontrollen.

Jag var ute på stan idag så gott som hela dagen, handlade massa småsaker inför resan och lite nya kläder.

Fick ett mail med en bild av Yasu idag, han verkar mest umgås med amerikaner verkar det som. Jaja, det ska bli kul att träffa honom.

Gud vad de tjôtar i Idrottsgalan....

Det verkar inte som om V kan vinka av mig på Landvetter... :(
Han har så mycket kemi och fysik för sig nu plus jobbet, så jag förstår att det tar mycket av hans tid.
Ge inte upp min älskade siilini.

"En gång jag seglar i land, en gång är du i min famn, en gång min älskling kommer jag hem till dig"
Trackback
RSS 2.0