Min man e kass

Hahaha j-vlar vad jag garvade åt detta! Funkar jättebra om man är trött och absolut inte får skratta för att andra sover i huset.
http://www.youtube.com/watch?v=y3oFc-phIBA&feature=related


Nu hör jag en katt tassa nånstans, vem är det som är inne? Säkert Gusse, den bitske lille galningen.
Hittade massa gamla foton på katter från förr när jag rotade lite bland hårddiskarna.

Kära lilla Minus med ett punkterat öra. Honom hade vi när jag gick i trean på gymnasiet. Förmodligen den mest pratsamme katt vi haft...fast Gusse är allt bra nära hans level.

Lilla goa Felix. Honom fick jag inte lära känna så väl. Jag var ju uppe i Värmland under den största delen av hans tid på jorden.


Jag gjorde en upptäckt imorse, om man blandar ner lite Nes Lyxcafe i oboy så blir det som en wienermelange...typ.
Enastående upptäckt..........ja! *pekar på hakan och skuttar iväg*

Trackback
RSS 2.0