Känn ingen sorg för mig Göteborg

Det var ändå ganska tungt att ta farväl av lägenheten idag, den bär ju ändå på många minnen. Men, men nu är det bara att sträva framåt mot nya minnen. Kändes faktiskt som om jag flyttade i rättan tid, hörde på nyheterna att torget inte långt ifrån där jag bor blivit bombhotat för några dagar sen, det var ju som vanligt ingen bomb men ändå, vad är det för fjantar som håller på med det där?
Sicket fôlk...

V kommer förmodligen att stanna kvar i Växjö över sommaren....det var som jag trodde.
Suck...nu blir det till att ställa in sig på lite jobbiga val.

Ska man orka kolla på Let's Dance ikväll tro? Kommer nog inte orka vara uppe så länge, har gått och lagt mig innan klockan 10 de senaste dagarna för jag har vart så trött. Jag hejar i alla fall på Morgan. På tal om det, jag hittade ett Tippen-klipp på youtube för en tid sen, ah vilken nostalgi :). Nästan så jag började nynna på deras låt Sopgubbar, eller som jag och R gjorde om det till: Sopkärringar. Hehe, vilka tider.



Trackback
RSS 2.0