Jag fick den jäveln!

Jag kan höra igen!
Med vilja våld och vaselin brukar ju det mesta gå som man säger. Men med vilja varsamhet och varmvatten blir det också resultat.

En perfekt start på det nya året.

Det blev inget Harry Potter-maraton hos R igår, vi hade inte hunnit med så många innan tolvslaget. Vi kollade istället på Stardust och Kung Fu Panda. Givetvis kollade vi också på Grevinnan och Betjänten och skrattade lika mycket....om inte mer än förra året, i alla fall jag. Man märker nya små detaljer varje år.

Jag hoppas att jag slipper nån förkylning, i Karlskrona var hela gänget förkylda och nu är både brorsan, mamma och farmor drabbde. Farmor kom ner hit igår för att fira nyår med oss. Det är lustigt hur sådan information aldrig når fram i tid i den här familjen. Jag fick veta det för några dagar sen och då kändes det ju lite dumt att åka iväg till andra på nyår när hon ändå kommit hit för en gång skull. Men, men... jag hade ju redan planerat ett bra tag innan. Då får de skylla sig själva om de inte talar om nått för mig.

Trackback
RSS 2.0