Hehe, jag måste bara också...

Köra den där listan! Ja du R, vilka tider det var...måste lägga in våra gamla kasettband på CD nån gång så att Ester & Agnes inte försvinner från historien. Måste ju ha något att lyssna tillbaka på så att säga när man sitter i gungstolen och virkar grytlappar på sin ålders höst.

Ålder)  22 år
Bostad) International Seminar House 4 (räknat från måndag)
Tycker om)  Min pojkvän, vindruvor, katter, te, popcorn, Zelda-spel och anime.
Avskyr)  Ruccolasallad, öl och fickparkeringar
Bästa minne)  Tredje revyföreställningen under nian
Sämsta minne)  Tre dagar innan midsommar 2007
Kärleksliv)  Jodå
Klädstil)  Snyggt och enkelt
Komplex) Låren
Vad jag har i fickorna)  Ingenting
Jacka)  En svart sådan
Bästa personen)  Min igelkott
Sämsta personen)  En gnällig 49-åring som tror att hon är 94.
Drömyrke)  Ett jobb där jag får prata japanska och göra människor glada
Det första jag ser hos en kille)  Ansikte, armar, händer
Det roligaste jag gjort)  Gått på Molkoms Folkhögskola
Piercingar)  En i var öra
Tatueringar)  Inga
Samlar på)  Bilder på katter
Ljust eller mörkt rum)  Ljust
Vad jag gjorde vid midnatt)  Lyssnade på Mp3
Godis)  Lakrits
Äter inte)  Ärtor
Kläder just nu)  Jeans, mörkbrun top, rosarandig tröja
Musik just nu)  Igor Stravinskji
Sommarplaner)  Sommarjobb i Norge eller Växjö
Vilken annan tidepok skulle jag vilja leva i)  Runt Renässansen vore intressant
Fisk eller badkruka)  Fisk
Längd och vikt)  172 o 66
Favoritväder)  Ösregn
Instrument jag spelar)  Piano
Bästa bok)  Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö
Bästa film)  Jag får dra till med... Borta med Vinden
Första kärlek) 
Stjärntecken)  Våg
Superkraft)  Att hitta borttappade/gömda saker 
Stök eller välstädat)  Halvstädat
Antal syskon)  1
Anser du dig vara en stark person)  Ja
Röker)  Nej
Alkohol) Jäger och sött lådvin
Kaffe eller te)  Te
Hur mycket cash har jag på mig)  Inte nått
Vem ligger 4:a på missade samtal-listan)  V


Imorgon bär det av. Jag tror att jag kommer skaffa mig en bilddagbok, återkommer om det.
Vi syns...på andra sidan, hehe. 
Ha det bra med er alla! 
Trackback
RSS 2.0