Snö var det här!

Jisses vad snö det var hemma i skogen ^^

Fikade med J, A och Yukina idag innan jag tog femtimmarsturen hem. Fick ett fint brev av Yukina som jag läste på tåget...eller ja, försökte läsa så gott jag kunde. Jag måste verkligen öva på kanji...och att tyda skrivstil. Det var väldigt vackert i alla fall.

Nu sitter familjen samlad därnere och dricker glögg och kollar på Next, nån film ned Nikolas Bur. Jag orkade inte riktigt med den, men jag får väl gå ner och vara lite social snart.

Vad trött jag är...

Imorgon blir det Kristianstadshopping med mamma.

Det här ska nog bli en lyckad jul. Snön ligger vit på marken, katterna ligger tjocka på mattan och förväntningarna ligger väl någorlunda i luften. Någon riktig julkänsla har dock inte letat sig in genom dörren än. Den kanske kommer med farmor. Jag ser fram emot en jul med många anekdoter från farmors barndom.

Trackback
RSS 2.0