Idolpôjkar

Handlade mina sista julklappar igår. Gick genom Nordstan.
Fjortisskrik hördes längre fram, kring scenen fanns kravallstängsel, en hop med folk och några vakter. En bekant röst hördes. Där stod Daniel Da Silva och intervjuade några Idol-killar, måste antagligen vara finalisterna tänkte jag. De såg inte mycket ut för världen, men flickorna som klängde sig fast vid scenen och stundom gav upp tjut verkade tycka det motsatta. Jag följer inte Idol längre så jag vet ingenting om dom. Men dom sjunger säkert som gudar eller nått.

Idag ska jag gymma, lämna tillbaka några böcker på bibblan och sen bär det av hem till mormor. Måste få lite sällskap innan jag tynar bort av tristess i lägenheten.

Jag hade svårt att somna igår, tankarna ville inte ta slut. Undra på att jag är så trött.

苦しいは
不確かな恋
雨を見る

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0