I feel it in my fingers...I feel it in my toes.

Skickade ut en del julhälsningar via mail igår till olika delar av världen. Idag fick jag tillbaka svar från allihop...till och med från USA, hihi...söta Eli, han har inte glömt mig.

Så får jag väl gå över till julklappslistan då. I år fick jag:
1. Ett par jeans
2. Boken 1001 filmer att se innan du dör
3. DVD med Best British Classics
4. Fyra små teburkar
5. Tredje säsongen av Svenska Hjärtan
6. En påse valnötter
7. En trisslott
8. Pengar till skor
9. Presentkort på H&M
10. En flaska vin
11. En bok av Karin Fossum, "Den som älskar något annat"

Fick även ett julkort ifrån Saki, himla gulligt av henne.

Idag ska det traditionsenligt bli lax till middag och så ska vi se på Sällskapsresan II som går på tv runt fyratiden.

Hade en enormt lång och detaljerad dröm inatt. Jag vaknade inte förrän runt niotiden, undra på att det var utdraget. Den handlade om alltifrån hur jag reagerade när jag såg mitt ex iförd samedräkt kyssa en annan tjej till hur vi hittade en instängd gammal galen dam i en dold utbyggnad av vår sommarstuga. Jag tror jag ska skriva ner den om jag hinner.
Suck, måste skriva vidare på uppsatsen. Jag tror jag har hittat logiska luckor i mitt resonerande...fasen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0