H.A.R.M

Varför vill min uppsats aldrig bli färdig?! Jag har så många tvivel och frågetecken. Fasen vad jag är trött på den nu!

Brorsan och grabbarna Grus sitter nere i tv-rummet och har spelkväll.

Själv har jag tröttnat på att springa runt som hemlig agent på 60-talet...jag hittar ju för fasen aldrig den där besintanken som man ska spränga! Nån som vet vilket spel jag menar? ^^

Jag måste beställa tågbiljetter till Norge imorgon, ska ju iväg om en vecka. Det blir en dyr tripp, men det får det vara värt.

Började kolla på Svenska Hjärtan säsong 3 idag. Kristina har färgat håret i en hemsk rödbrun färg, vad tänkte dom?

Ska nog lägga mig snart, måste läsa vidare in min deckare. Den är ganska obehaglig och väldigt välskriven, man vill nästan inte lägga den ifrån sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0