Enligt våra svenska rön, så regnar det ju faktiskt spön

Jag ska bli en byråkrat...

Nu har jag bytt tillbaka till mitt gamla elbolag, de ville så gärna ha mig tillbaka.

Det regnar ute. Granarna fortsätter att öka i antal på torget. Grannarnas blinkande ljusslingor ser sorgliga ut där de sitter på balkongerna bland de tilltagande regndropparna.

Jag diggar Janne Schaffer, måste skaffa mig hans musik. Undrar om man kan få tag i soundtracket till Lasse Åbergs filmer. Hittills har jag bara hittat Sällskapsresan 1.

Kylskåpet är tomt, ska snart åka iväg och leta rätt på ett Netto.

Banka banka bang chacha, bonka bonka bong chocho!

Då gäller det att dunsta kvickt som en iller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0