Elände

Nä...jag vill inte ens prata om eländet! Får jag G på dagens tentor så är det ett mirakel. Jag vill ju tro på sådana, men...
Har det inte gått åt helvete så har det i alla fall gått åt skogen. J, du är inte ensam i din ångest.

Åt sushi på vägen hem...fasen vad tråkigt det är att käka ensam. Nu sitter jag och dricker kärlekste (ja teet heter så) och spisar pepparkakor.
På tal om pepparkakor, jag vaknade förvånansvärt pigg vid sju imorse och bestämde mig för att kolla på julkalendern. Även om julkalendern verkar vara ämnat för en väääldigt ung publik så ska jag allt kolla några avsnitt och se om den trots allt är något att ha. Men än har inget slagit Sunes Jul eller Mysteriet på Greveholm.

Måste ner och handla frukt tror jag.
Sen ska jag kolla vidare på Fuurin Kazan (väntar på att Gackt ska träda fram ^^) och Innocent Love. Jag förstår att den serien har samma skapare som Last Friends. Samma stuk, alla är kära men ack så dåligt de mår. Love and despair. Triangeldrama hit och dit. Och så Utada Hikarus sång i bakgrunden som gör att det känns ännu mer hopplöst och hjärtknipande.
Ibland känns det som om hon skulle kunna sjunga introt till filmen om mitt liv. Fast...det vore ärligt talat coolare om Gackt sjöng hehe.
Trackback
RSS 2.0