Manas påhittiga toner

If I was a rich girl....suck. Vill bara shoppa loss på Ellos! Eller nån annanstans. Typ i Tallin, V ska dit imorgon och handla kläder. Ifall min ekonomi tillåter ska vi dit nån helg i höst.

Det kanske är sant, att shopping är vår tids folksjukdom. Men isåfall har jag inte alltid råd att vara sjuk, sällan faktiskt. Men efter att ha sett ett antal säsonger av Top Model och dessutom mitt nya favorit slötitta-program Project Runaway, då händer det sig ganska ofta att man blir mer modeintresserad. Eller kanske lite mer mån om vad man klär sin kroppshydda med. I höst är det lila och grått som gäller, funkar utmärkt för mig, bara jag slipper ha grått. Grått och beige är färger som jag avskyr, jag vill ha det färgglatt!

Jag lyssnade just på Beyoncés "If I were a boy", himla bra låt. Första gången jag hörde den var i ett trångt karaokerum i Hirakata, då min italienska vän Lisa råkade knappa in den av misstag men valde att ändå framföra den. Hon sjöng väldigt bra.
Jag skulle vilja återuppta mina sånglektioner, för det är väldigt roligt att sjunga faktiskt. Det lugnar alltid på nått sätt.
Jag hittade lite för mig nya låtar av Gackt och Malice Mizer, bra grejer. Men när det gäller Malice Mizer så tror jag att det skulle vart mycket bättre att se gruppen framföra musiken live med sina kostymer och allt, för musiken är väldigt scenisk och dramatisk. Synd att gruppen inte finns längre, för hade jag gått på en konsert i mitt liv så hade det varit med Malice Mizer.
Ack så elegant och feminin Mana är, tänka sig att Mana leder Gothic Lolita-modet i världen...och så är han man.
 
Källa: http://es.visualkei.wikia.com/wiki/Mana
 
Trackback
RSS 2.0