Lett å vinne

Jag och V spelade Lotto igår, vi vann hela 20 kr...yippi.

Så typiskt att jag skulle åka på en förkylning precis när han kom hit. Hade ont i halsen hela torsdag-fredag, nu är det bara snuva som gäller. Vi hade mysigt i alla fall, tittade i princip på tv hela tiden. Kollade på The Visitors, hyfsat bra film. En av de få filmerna jag sett där en katt inte utgör en slug/elak karaktär.

Känns så trist att gå tillbaka till verkligheten så fort V åker, nu måste jag ägna mig åt japanskaglosor igen och plugga kanji.

Varför görs det sällan bra musik nu för tiden? På 80-talet kunde man göra musik, nu låter allt så likartat, inget sticker ut längre.
På tal om det, det är nästan så man inte längre vill se Melodifestivalen för man vet att de som går vidare kommer vara råsminkade, silverinplastade donnor som sjunger om...ingenting och allt därtill. 

Nä, nu får jag sluta sitta här. Back to reality.
Trackback
RSS 2.0