Växeln hallå?

Vaknade upp med halsont imorse och har gått och vart grinig hela dagen...så det blev inte nått partajande ute ikväll inte. Hade inte vart så smart.
Men det har sakta lugnat ner sig så nån dunderförkylning är det nog inte.

Gusse som älskar snören, sladdar och allt som man kan riva/bita sönder tuggade i sig det ena av snörena på min randiga huvtröja idag så en bit var helt söndertuggad i trådar. Jag fick klippa av den delen.
Igår fick brorsan dra ut flera decimeter presentsnöre ur käften på honom som han förmodligen nästan lyckats svälja, lite otäckt.

Jösses vad vissa människor är svåra att nå ibland.

Idag har jag skickat iväg några ansökningsblanketter till olika eventprogram och sånt i Japan. Jag har ansökt om att få ett speaking-partner och att få besöka japanska familjer på helger så man får lära sig mer om det dagliga livet och kulturen.

Jag har ändrat mig angående mitt boende i Japan, jag ska defenitivt inte bo ensam, det kan kosta mig 6500/mån och det har jag helt enkelt inte råd med. Är det bara 4 månader så kan jag nog stå ut med en rumskompis, vem vet, vi kanske blir vänner för livet.

Förr en liten virrig gnällspik.
Nu en vass typ i jakt på oskyldiga snören.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0