Fan och hans mostrar!

Jag är halvdöv!
Har gått med konstant lock för ena örat i över ett dygn. Fick vatten i öronen när jag duschade igår. Det tycktes mig inte vara nått problem då eftersom det ofta händer och ofta går bort efter en stund. Men när vi sedan åkte bort till Karlskronagänget och sov över där blev det värre. Imorse kunde jag knappt höra på vänstra örat...kändes inte kul. Kändes som om hela hörselgången var igensvullen, vilket den troligen också var. Det blev lite bättre frampå dagen men nu är det samma skit igen, det susar och tjuter i örat och hörseln på högra örat är så skarp att varje ljud låter dubbelt så starkt. Jag är väldigt trött.
Ska kolla örat hos primärvården imorgon. För om det inte försvinner imorgon så orkar inte jag med att vara social hos L.

Nåja, ett plus med den här dagen: jag fick spela Twilight Princess i Karlskrona, kom så långt som till att klara första bossen i Skogstemplet, jag bara måste ha det spelet! Så synd att det inte tillverkas spel till GameCube längre,  himla svårt att få tag på.
Trackback
RSS 2.0