Dags att sätta stopp Sofie Propp

Sofie Propp, nu ger jag faktiskt opp.

Jag är fortfarande i mitt halvdöva tillstånd, en vaxpropp i örat är lika skojig som en dåligt improviserande Björn Gustavsson.

Jag var hos läkaren i förrgår och rekommenderades droppa sån där Revaxör i örat morgon och kväll.  Är inne på tredje dygnet med denna kuren och ännu har inget lyckas få Björn av scenen. Så det blir till att ta till starkare grejer eller låta doktorn öh.... dammsuga ut eländet ur hörselgången. Min bror vad med om det en gång. Låter inte trevligt.

Så eländig, gnällig och irriterad åkte jag inte till Ls tjejkväll. Jag var alldeles för trött i huvudet för det, till råga på eländet så tjuter det i örat och susar, det är tydligen hela kroppens blodomlopp som jag hör.

Men ikväll är det ändå nyårsafton och jag tänker banne mig inte låta nån jäkla överskattad komiker i örat hindra mig.
Är det Harry Potter-maraton så är det.

Årets plus och minus
+ Jag har klarat av C-kursen i japanska och fick en plats på Kansai Gaidai University
- Finanskrisen (den drabbade även mig)
 
Funderar på att jobba på Svalbard i sommar, där bor det 2500 människor och 3000 isbjörnar.... Spännande.

Gott nytt år på er!
Trackback
RSS 2.0