Det här med fäder och nya frisyrer

Jag visste inte att Gotland var en huvudstad. Jag måste ha varit sjuk under den geografilektionen i skolan. 
Gotland är tydligen "Matlandet Huvudstad" i år. 
 
Klippte mig idag. Det blev väldigt kort som vanligt och snyggt som vanligt. Precis som vanligt lägger inte far märke till min utseendemässiga förändring. He never does :P 
Vad är det med fäder (eller rättare sagt män) och sådana detaljer egentligen? 
 
På tal om frisyrer. När jag knatade hem genom skogen idag så passerade jag ett gäng ungar och en fröken. Det var en av mina gamla fritidsfröknar. Hon såg likadan ut fortfarande! Varför har vissa människor samma frisyr i 20 år? Jag förstår det inte. 
XD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0