En sak försvann och jag fick en idé

Det verkar som om hjulen äntligen börjar rulla i rätt riktning nu. Om möjligt har jag en praktikplats på G!
 
Idag ska vi göra kyckling med matvete. Hur ofta gör man det?
Jag har städat hela lägenheten för ikväll kommer grannarna över på en box vin. Idolfinal, vin och ostbågar. Might be fun. 
 
Sven har härjat med rejäla snömassor under dygnet. Imorse kunde jag knappt se ut genom fönstret för att det var igensnöat. J brukar sluta tidigt på fredagar, så jag förväntade mig att han skulle vara hemma vid tre i alla fall. Tiden gick och jag hörde inget från honom. Med tanke på all snö, blåst och knäckta träd på vägen så började jag bli lite orolig. Messade, inget svar. Ringde till slut och fick ett kort "jag är upptagen nu". Okej, han levde i alla fall :P 
Han hade tydligen varit på ett företag och snackat med chefen om diverse tekniska prylar. Han hade haft jättekul...medan jag gick hemma och undrade om han låg klämd under en tall. Han kunde i alla fall ha skickat ett sms om att han skulle dit, så slapp jag oroa mig i onödan.   
Karlar alltså...
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0