Äppeldoft och ljusa gardiner

Så var man installerad i sin nya lya. Jag blev riktigt nöjd med min lilla inredning. Nu känns allt äkta, att det är jag som bor här. Så himla gôtt med egna grejer!
Blev dock lite paff idag, för det är en del saker som fattas som man borde kollat efter extra innan vi körde upp lasset hit. Min dammsugare fick jag med mig...men inte slangen t.ex.

Var inne en sväng på IKEA och fixade en lampa och lite ljus, så nu doftar det äpplen i rummet. Mitt kök är extremt litet och har blivit ännu mindre eftersom jag ställde min frys där också.
Läget här är perfekt, nu har jag nära till både Coop, swedbank-uttag, bibliotek, frukaffär och pressbyrå.

Imorgon ska jag på arbetsintervju, hoppas det går vägen. Sen är det första lektionen på onsdag, jag fattar inte varför de inte laddat upp schemat än!

Känns rätt bra att börja plugga igen, fit for fight för nya utmaningar!

Ikväll blir det vindruvor och Sagan om Konugens Återkomst. Har förtjänat att slappa lite i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0